1

.

Έμεινε κάγκελο η Ελένη Μενεγάκη με την φωτογράφιση της Ζαρίφη-Μεταμορφώθηκε σε γυναίκα αφέντρα

Έμεινε κάγκελο η Ελένη Μενεγάκη με την φωτογράφιση της Ζαρίφη-Μεταμορφώθηκε σε γυναίκα αφέντρα



Την φωτογράφιση της Κατερίνας Ζαρίφη στο "Down Town" σχολίασαν



η Ελένη Μενεγάκη και οι συνεργάτες τους στην εκπομπή.
Η δημοσιογράφος—πανελίστρια μεταμορφώθηκε σε… γυναίκα αφέντρα κάνοντας την παρουσιάτρια να μείνει… «κάγκελο» on air!
Όσο για το πώς αντέδρασε η Ελένη όταν



είπε η Κατερίνα πως το concept της φωτογράφισης ήταν «σαδομαζό»;


45634-427x460.jpg
Η παρουσιάστρια σηκώθηκε από την καρέκλα της και άρχισε να φωνάζει: «Μη μου λες τέτοια! Αυτή η φωτογράφιση είναι πιο προκλητική από την άλλη»!


169963-460x292.jpg
Για την ιστορία πάντως, όπως δήλωσε και στην συνέντευξή της η Κατερίνα Ζαρίφη, στην προσωπική της ζωή,δεν έχει καμία σχέση με το θέμα της φωτογράφισης.


3634634-336x460.jpg
«Είμαι το 100% αντίθετο από αφέντρα στον έρωτα, πολύ "νιάου" γκόμενα στα ερωτικά μου. Ίσως φταίει ότι έχω βρει και το κατάλληλο αρσενικό που ξέρει να



επιβάλλεται με την παρουσία του. 
Γενικά, πιστεύω ότι στη ζωή μου είμαι μια δυναμική γυναίκα, παραδοσιακή και ανατολίτισσα. Θέλω να φροντίζω τον καλό μου, να του μαγειρεύω, αλλά και να πιω 20 τεκίλες όταν βγω για να διασκεδάσω. 
Έχω αυτή τη διττή σχιζοφρένεια» ανέφερε και πρόσθεσε μεταξύ άλλων: «Είμαι ο άνθρωπος με την λιγότερη αυτοπεποίθηση. Η εικόνα που βγάζω προς τα έξω δεν έχει σχέση με τις ανασφάλειες που έχω μέσα μου. Είναι μια εικόνα περισσότερο αμυντική»